Farsi – Text from Video Message May 9, 2007

من کریستین لوینستون، همسر رابرت لوینستون هستم.

من وفرزندانم این وب سایت راجهت تقاضای مساعدت ازشما برای یافتن رابرت ساخته ام تا او بتواند به خانه اش برگردد.

همسر من در دهم مارس [20 اسفند]، زمانیکه از جزیره کیش در جمهوری اسلامی دیدن میکرده، مفقود گشته. از آن زمان تا کنون گزارشات ضد و نقیضی از وضعیت و محل او داده شده است. حتی گزارشی مبنی بر رهائی وی داده شده که صحت ندارد.

این تجربه مانند یک کابوس برای من و فرزندانمان میباشد. ما از شروع این واقعه در ظلمات زندگی میکنیم. ما فقط میخواهم از او با خبر شویم ، اورا ببینیم و به او کمک کنیم تا به خانه بازگردد.

ما در جستجوی واقعیت میباشیم. مسلمأ کسی هست که ازمحل وی آگاهی داشته باشد.

من به دولت امریکا و ایران روی آوردم، ولی هیچگونه تغییری حاصل نگردید.

دوهفته قبل، من نامه ائی خصوصی به ریئس جمهور محمود احمدی نژاد فرستاده و درآ ن استدعای کمک از ایشان نمودم. نمیدانم اگرایشان نامه مرا دریافت کرده باشند. من نامه مزبور را به انگلیسی و فارسی در این وب سایت گذاشته بامید اینکه ایشان و سایر صاحب منصبانی که قادر به یاری میباشند، آنرا بخوانند.

من اطمینان دارم که دولت ایران قادر است که از قدرت وتوانائی اش استفاده نموده و دریابد ک چه اتفاقی برای همسر من افتاده است. من امیدوارم که آنها محل وی را شناسائی نموده و اقدامات لازمه را جهت برگرداندن او بنمایند تا او بتواند نزد خا نواده اش بازگردد.

در نامه ای که ریئس جمهور احمدی نژاد به ملت امریکا نوشتند، مرقوم داشته اند، “ما همه مستعد برای انجام کارهای نیک ودست یاری بیکدیگردادن میباشیم، خصوصأ به نیازمندان.”

من محتاج به کمک شما هستم. خانواده ما محتاج به یاری شما هستند. چنانچه کسی اطلاعی در مورد همسرم دارد و اگر کمکی جهت برگرداندن او از ما ساخته است لطفا با ما در[email protected] تماس بگیرید.

با سپاس.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *